Ofte Stillede Spørgsmål
Bestilling og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 5-10 dage. Vores produkter bliver sendt direkte fra leverandøren til dig. Med denne unikke forretningsmodel kan vi spare meget på lager- og transportomkostninger og tilbyde produkterne til en lavere pris end konkurrenterne samt dække fragtomkostningerne.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er overskredet. Hvor bliver min bestilling af?
Svar: I 99% af tilfældene bliver bestillinger leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan der nogle gange opstå forsinkelser i leveringsprocessen. Du kan tjekke status for din bestilling via følgende link: link. Har du stadig ikke modtaget din bestilling 3 dage efter den forventede leveringstid? Kontakt os venligst.
Spørgsmål: Jeg mangler nogle produkter i min bestilling. Hvordan kan det være?
Svar: Da vi samarbejder med forskellige leverandører, kan det ske, at produkter bliver sendt separat. Hvis der mangler varer i din bestilling, modtager du dem normalt inden for 2-3 dage. Vi beklager ulejligheden.
Spørgsmål: Hvad koster fragten?
Svar: Vi dækker fragtomkostningerne for din bestilling.
Bytte og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min bestilling. Kan jeg returnere den?
Svar: Ja. Du kan returnere enhver bestilling inden for 14 dage uden at opgive en grund.
Spørgsmål: Jeg vil returnere en vare. Hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, kan du returnere eller bytte den inden for 14 dage efter modtagelsen. Produkterne skal returneres i original stand og med mærker og etiketter intakte. Produktet må ikke vise tegn på brug. En returpakke skal altid være forsynet med en Track & Trace-kode. Afsenderen er ansvarlig for forsendelsen. Når vi har modtaget de returnerede varer, sørger vi for, at købsbeløbet står på din konto inden for 14 dage. >> Klik her for at downloade en returformular <<
Track og Trace
Spørgsmål: Hvor finder jeg min Track & Trace-kode?
Svar: På denne side ''her'' kan du indtaste din e-mailadresse og ordrenummer for at følge din pakke.
Spørgsmål: Min Track & Trace-kode viser ingen information. Hvordan kan det være?
Svar: Fra det øjeblik din pakke er ankommet til fragtfirmaet, vil Track & Trace-oplysningerne være tilgængelige. Vær opmærksom på, at der kan være en vis forsinkelse.